Bbc Farsi افغانستان - Ifzlu Nvr3ji8m

وزارت صحت افغانستان وقوع انفجار در کابل را تایید کرد. صفحه رسمی بیبیسیدری در فیسبوک BBC Dari Official Facebook Page.


Bbc Persian For Android Apk Download

BBC Dari London United Kingdom.

Bbc farsi افغانستان. عباس استانکزی یک سخنگوی طالبان در دوحه به بیبیسی گفته که دولت جدید یک دولت فراگیر خواهد بود و زنان همچنان نقشی خواهند داشت. سخنان گستاخانه ترامپ در خصوص اشغال افغانستان توسط شوروی و عملیات رسانه ای تازه بیبیسی فارسی. بشنوید افغانستان دیگر تهدیدی برای آمریکا نخواهد بود مدت 857 ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱ سپتامبر ۲۰۲۱ 1024.

811517 likes 379131 talking about this 122 were here. تازه ترین اخبار و گزارش ها درباره ایران جهان سیاست و اقتصاد جامعه و فرهنگ تماشای ویدیو و دیدن عکس به سایت فارسی بی بی سی مراجعه کنید. به گزارش بیبیسی فارسی دولت افغانستان به اظهارات دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا که گفته.

BBC Persian News Navigation. پس از خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان زندگی برای کسانی که در این کشور ماندهاند چگونه است چهار نفر از. طالبان گفته است که دولت جدید افغانستان ظرف دو روز آینده اعلام خواهد شد.

با تسلط طالبان بر کابل ظرفه غفاری شهردار میدان شهر در افغانستان با مخفی شدن در یک اتومبیل توانست به فرودگاه کابل و از آنجا به آلمان بگریزد. دقایقی پیش صدای انفجاری در نزدیک میدان هواییفرودگاه کابل شنیده شد. 5169055 likes 673670 talking about this.

سازمان ملل متحد با تصویب قطعنامه ای علیه هرگونه تبدیل شدن خاک افغانستان به محل تهدید و. پایان طولانیترین جنگ آمریکا دیپلماسی جایگزین دو دهه جنگ در افغانستان میشود by BBC Persian published on 2021-08-31T042904Z مرور هفتگی کتاب با مسعود بهنود ۹ شهریور ۱۴۰۰ by BBC Persian. بحران افغانستان جنگ ما برای ایجاد نظام اسلامی بود رنگ پرچم برای ما مهم نیست.

BBC Persian Official Facebook Page صفحه رسمی بیبیسی فارسی در فیسبوک. Bbc فارسی - صفحه اول. لحظه به لحظه با تازهترین تحولات افغانستان - BBC Persian جلسه پارلمان بریتانیا در مورد افغانستان آغاز شده است.

۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹ اوت ۲۰۲۱. بوریس جانسون نخست وزیر در این جلسه در حال سخنرانی است. اما جهاد افغانستان که پای بخشی از کشورهای عربی را به این صحنه باز کرد فرصتی پدید آورد که عناصر بنیادگرای.

توافق میان و لندن و اتحادیه اروپا آرامش قبل از طوفان. حاجی محمد اکبر معروف به بابای زعفران افغانستان درگذشت. پس از ماه ها کشمکش سیاسی بر اساس گزارش دفتر نخست وزیری انگلیس بوریس جانسون و ژانکلود یونکر توافق کردند که مذاکرات در سطح سیاسی میان میشل بارنیه نماینده شورای.

ریاست جمهوری افغانستان اعلام کرده که او ۲۵ سال از. او ماجرای فرارش را برای بی. سکندر کرمانی خبرنگار اعزامی بیبیسی به.

سایت فارسی بیبیسی تازهترین اخبار و گزارش ها درباره ایران و افغانستان و جهان در حوزه سیاست اقتصاد.


صفحه افغانستان Bbc News فارسی


صفحه افغانستان Bbc News فارسی


Bbc Name Change Stirs Language Dispute In Afghanistan American Name Society


Ifzlu Nvr3ji8m


بی بی سی فارسی Bbc Farsi News For Android Apk Download


صفحه افغانستان Bbc News فارسی


Ifzlu Nvr3ji8m


Ifzlu Nvr3ji8m


گفتگوی بی بی سی با اشرف غنی رئیس جمهوری افغانستان Youtube


Bbc Persian Youtube


Nvzhnr1wm 1exm


راز آشکار افغانستان شرم و ننگ کودک آزاری مستند Youtube


صفحه اول Bbc News فارسی


صفحه اول Bbc News فارسی


Ifzlu Nvr3ji8m


Ifzlu Nvr3ji8m


صفحه افغانستان Bbc News فارسی


بحران افغانستان آیا جهان اهرمی برای فشار بر طالبان دارد ۶۰ دقیقه ۲۵ مرداد Youtube


صفحه اول Bbc News فارسی

Next Post Previous Post
No Comment
Add Comment
comment url
Advertisement here
Advertisement here
Advertisement here